اطلاعیه فاز دهم اسکان خوابگاه‌ها

 | تاریخ ارسال: 1400/9/24 | 
با آرزوی سلامتی برای کلیه عزیزان خانواده پلی‌تکنیک تهران و رفع هر چه زودتر شیوع بیماری کرونا، به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند طبق مصوبه هیئت محترم رئیسه دانشگاه مبنی بر حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی فاز دهم اسکان در شرایط کرونا با شرح ذیل برای گروه‌های مشمول تعریف گردیده است :
  1. بازه‌اسکان فاز دهم، از ۱دی لغایت ۱۵ بهمن می‌باشد.برای ثبت نام از روز ۲۴آذر لغایت۵ دی اقدام نمایید.
  2. دانشجویان مشمول فاز دهم در دو دسته قرار میگیرند:
الف)دانشجویان مشمول امتحان:
میبایست طبق زمان اعلام شده در سامانه سماد ثبت نام نمایند، لازم به ذکر است اسکان این دسته از دانشجویان صرفا یک هفته قبل از زمان شروع امتحان ممکن می‌باشد.
ب)دانشجویان مشمول پژوهشی:
 مطابق با اولویت بندی که در جدول انتهای اطلاعیه اعلام شده، فرایند ثبت نام همانند فازهای قبل از طریق پرتال آموزشی صورت می‌پذیرد.
تبصره :دانشجویان دسته پژوهشی که به طور همزمان شامل دسته امتحانات هم میشوند، صرفا از طریق پرتال آموزشی اقدام به ثبت نام نمایند و نیازی به ثبت درخواست در سامانه سماد ندارند.
  1. کلیه دانشجویان متقاضی (اعم از ساکنین فعلی فاز نهم و دانشجویان غیرساکن) می بایست برای فاز دهم ثبت نام کنند و پس از تاریخ مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد.  
  2. کلیه دانشجویان ورودی ۹۷ ارشد، ورودی ۹۵ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در این فاز (دهم) نخواهند داشت.
  3. در موارد خاص نظیر دفاع از پایان‌نامه، انجام تست آزمایشگاهی، آزمون جامع و ... با تایید استاد راهنما و در صورت وجود ظرفیت حداکثر به مدت ده روز در فاز دهم خوابگاه امکان سکونت وجود دارد.
  4. کلیه دانشجویان، پس از تایید اسکان توسط اداره امور خوابگاه‌ها و اخذ تاییدیه سلامت از مرکز بهداشت فقط و فقط در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۵ امکان دریافت مجوز ورود به خوابگاه را دارند. ورود به خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)
  5. پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها و نیز مهمانسراها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.
  6. تردد در خوابگاه از اول دی برای همه دانشجویان ساکن و غیرساکن در فاز نهم، منوط به طی مراحل اسکان (اعم از ثبت درخواست در پرتال آموزش و نیز نهایی شدن اسکان از طریق دفتر خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در سامانه سماد می‌باشد. در غیر اینصورت دانشجو ساکن فاز ۹ در صورت دارا بودن شرایط فاز دهم بایستی مهمان باشد و هزینه مهمانی بپردازد.
  7. دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه ننماید، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و بایستی فورا خوابگاه را ترک نماید.
  • گروه‌های مشمول اسکان  فاز دهم به ترتیب ذیل مقرر می‌گردد :
گروه تحصیلی مشمول فاز دهم شرایط پذیرش
الف) امتحان
دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در ترم جاری امتحان دارند می بایست از طریق ثبت نام در سامانه سماد اقدام نمایند و بعد از تطبیق با لیست آموزش در ساعات اداری ۸ الی ۱۵ به دفتر خدمات دانشجویی مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است اسکان این دسته از دانشجویان صرفا یک هفته قبل از زمان شروع امتحان ممکن می‌باشد و زودتر از این زمان برای اسکان مراجعه ننمایید.
ب) پژوهشی
کارشناسی ۹۶و ۹۷ دانشجویان کارشناسی ۹۶ که پروژه ایشان در پرتال ثبت شده است، می‌توانند درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۵ جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را طی نمایند.
ضمنا به سایر دانشجویان کارشناسی خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.
کارشناسی ارشد ۹۸
(تئوری و تجربی)
دانشجویان ارشد این بند که پروژه ایشان در پرتال ثبت شده است بایستی درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه- ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۵ جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را طی نمایند.
کارشناسی ارشد ۹۹
(تئوری و تجربی)
دانشجویان دکتری۹۴-۹۸ دانشجویان دکتری این بند بایستی درخواست خود را از طریق پرتال آموزش –قسمت درخواست خوابگاه- ثبت نمایند و پس از تایید استاد راهنما و دانشکده، و موافقت اداره در روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۵ جهت اخذ تاییدیه سلامت به این اداره مراجعه و مراحل اخذ خوابگاه خود را طی نمایند.
با توجه به افزایش دو برابری ظرفیت خوابگاه‌ها در فاز ۱۰، به درخواست‌های خارج از پرتال آموزش رسیدگی نخواهد شد.
اداره امور خوابگاه‌ها
   ***ضمنا با توجه برگزاری حضوری امتحانات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، اطلاعیه نحوه اسکان برای امتحانات تا ۵ دی منتشر خواهد شد.